preloader

Z życia teamu:

nowy model BETA RR 2020 już na rynku

2019.07.16

Zupełnie nowy! Włoska marka Beta wprowadza na rynek RR 2020 jako zupełnie nową generację motocykli enduro oznaczonych RR. Modele 2020 obejmuje aż 8 silników: cztery 2-suwowe (125/200/250/300 cc.) i cztery 4-suwowe (350/390/430/480 cc.). Lekki, łatwy w prowadzeniu, bezpieczny i niezawodny motocykl zdolny do dawania jeźdzcom silnych emocji. 

Praca inżynierów w fazie projektowania, testerów i całego działu badań i rozwoju była obszerna i szczegółowa. Wystarczy pomyśleć o ogromnej ewolucji, jaką wydziały „silnikowe” osiągnęły dzięki wprowadzeniu całkowicie nowego silnika do serii 4-suwowej i „podwozia” co włynęło na całkowitą zmianę pod względem geometrii i sztywności. 

Wszystkie wprowadzane zmiany, ulepszenia i nowośli mają na celu połączenie najlepszej estetyki i ergonomii, tak aby nowy motocykl BETA RR 2020 był motocyklem zdolnym do dawania wielkich emocji podczas jego użytkowania.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY 

Silnik
- Wprowadzono wałek pośredni: zmniejsza drgania, zwiększając bezwładność i poprawiając krzywą podawania. Dzięki temu wałek ułatwia jazdę we wszystkich fazach dostawy silnika.
- Przeprojektowana głowica (tylko 250 cm3), w celu poprawy momentu obrotowego przy niskich prędkościach obrotowych.

Pojazd
- Nowa rama o zmienionej geometrii i sztywności zapewnia większą zwinność i stabilność. Zmniejszono również masę i zwiększono niezawodność dzięki zastosowaniu poszczególnych mikro-odlewów, poprawiono komfort i zmniejszono wibracje dzięki nowym mocowaniom głowicy. Rama jest również węższa w dolnej części, aby w pełni wykorzystać możliwości prowadzenia w trudnych odcinkach i typowych kanałach terenowych
- Zmodyfikowany wahacz: dłuższy dla zakresu 4-suwowego i 200 cm3. 2-suwowy w celu poprawy stabilności i przyczepności.
- Całkowicie przeprojektowana tylna rama poprawiająca strukturę, wodoszczelność i integrację wszystkich elementów skrzynki filtrów i wszystkich innych akcesoriów umieszczonych wewnątrz (części elektryczne i zbiornik oleju na 2T)
- Nowa tuleja ssąca
-Szybszy i bardziej precyzyjny system montażu filtra 
- Zaawansowany widelec w porównaniu z poprzednią wersją: z całkowicie dopasowanymi wnętrzami, lepszą absorpcją gwałtownych uderzeń i kontrolą pochylenia motocykla. Kalibracje całkowicie zmienione zgodnie z nową ramą
-Nowy tylni amortyzator
    * Nowy system stabilizujący: poprawia przyczepność i kontakt na ziemi podczas odłączonej fazy
    * Nowy pad z bardziej progresywnym wstawianiem. Gwarantuje dobrą ochronę dna skoku, poprawiając zachowanie podczas fazy absorpcji wstrząsów 
    * Nowa kalibracja zmieniona zgodnie z ramką
- Układ chłodzenia z przejściem rur wodnych w ramie i bardziej wydajne grzejniki: poprawiają wymianę ciepła i umożliwiają pracę silników w niższych temperaturach nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach
- Zbiornik o większej pojemności : 9,1 l na 4 razy i 9,5 l na 2 razy. Oprócz większej autonomii, nowe zbiorniki poprawiają ergonomię, ułatwiając ruchy na siodle
- Szerszy uchwyt dla większej kontroli
- Rozładunek z nowym układem zgodnie z nową tylną częścią pojazdu
- Sztaluga o zwiększonej powierzchni podstawy 
- Nowe mikroprocesorowe stopki: mają nadwymiarowe wydechy na błoto i zęby, które zwiększają przyczepność butów
- Nowe ogniwo łańcucha: dłuższe dopasowanie do nowego wahacza
- Nowy pedał hamulca: mocniejszy i bardziej hojny
- Stosunki 430 / 480cc . krótszy niż w przeszłości

Projekt
- Całkowicie nowe nadbudowy (przednia kratka, przednie i tylne błotniki, przenośniki i panele boczne): poprawa ergonomii i funkcjonalności wszystkich zaangażowanych części
-Błotnik przedni o zmiennej geometrii grubości w celu zmniejszenia ciężaru maksymalizujący sztywność
- Nowa tylna rama z technopolimeru
- Nowe mocowania tylnej ramy z technopolimeru
- Nowa ochrona kierownicy
- Przeprojektowane siodło: bardziej komfortowe, w pełni wykorzystujące możliwości poruszania się na rowerze
- Nowy uchwyt tablicy rejestracyjnej: lżejszy i ze zintegrowanymi uchwytami
- Nowa ochrona tłumika (bez 125 cm3)
- Nowe narzędzie cyfrowe i nowe wsparcie dla narzędzi
- Przeprojektowana płoza ślizgowa silnika
- Nowy uchwyt na tylne światło i tablicę rejestracyjną ze zintegrowanymi uchwytami
- Nowe zabezpieczenia ramy

Chcesz wiedzieć więcej zadzwoń 721 222 247